1 2 3 4 5 6
HOODRIDE-BG :: Форуми :: Projects :: Hard mode
 
<< Предишна тема | Следваща тема >>
VW Polo 2F Kombi [The White Kombi]
Отиди на страница  1 2 3 ... 35 36 37 »
Редактори:Chris, DorkstaR, Tony, Dwarf, maniaka, BukTop, Tomekk, wicked
Автор Отговор
BukTop
вторник 07 юни 2011 - 12:47:33
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Това е "историята" на моето поло или поне тази част, от както е моя собственост.

До лятото на 2010 карах бус VW T3 1.6D

и вече ми беше писнало в пиковите часове да търся къде да паркирам, по 30-40 минути. Реших да си взема по-малка кола, естествено пак VW и след сравнително дълго търсене се спрях на нея:
1992 VW Polo 2F Kombi 1.1mI, код на мотора AAU 45к.с.






Тук там поочукана, одраскана, ръждичка малко, но за сметка на това с перфектен двигател и ходова част.

След като я покарах известно време, реших да оставя железните джанти за зимата и да си взема алуминиеви такива. И ето ги и тях:
ATS Cups 13" 5.5J







Тук вече монтирани на колата:











Болтовете на задните джанти бяха сменени на другия ден, но нямам снимки от тогава...

След джантите нямаше много промени по колата. Сложих и някаква музика: CD player и усилвател + предна линия + 10" суб в багажника.
Много и се кефех на колицата вършеше ми много добра работа. Въпреки, че бях скептично настроен към малкия двигател, останах очарован как се държи в градски условия. Но бързо очарованието ми изчезна, като почнах да карам извънградско...
По баирите, мъка , като изпреварвам ТИР-ове и някой ми излезе насреща настръхвах. За това също допринасяше факта, че колата беше натоварена с хора и багаж почти винаги...
И така все повече и повече започвах да се замислям за смяна на двигателя. Не исках да сменям колата, защото много си я харесвах.
Реших, че двигателя ще е от GT, а именно 1.3 MPI 75к.с. код 3F.
Няколко месеца си търсих двигател, тъй като нямаше особено много оферти.
Та, в крайна сметка се намери мотор с инсталация и комп, и се започна
Суапа го правихме аз и баща ми, като ползвахме сервиза на познати, за което съм им много благодарен.
Ето го и процеса на работата:
Мотора след автомивката


След това го натоварихме на буса и директно в сервиза.
Малко по малко започнахме да разкачаме инсталацията на стария мотор


Тук вече изкаран от коша


Изпъден в ъгъла


А новия чака в готовност


Монтирахме му скоростната кутия от ААU-то


След това го "пуснахме" в коша и започнахме да закачаме маркучите и инсталацията. За съжаление отново нямам снимки от този процес...
Оказа се обаче, че инсталацията има дооооста липси, както и, че дросела е друг, и се наложи да импровизираме. Разкачихме всичко без двигателя и монтирахме моното на новия двигател, за да мога да се движа, докато си намеря всичко необходимо. Около месец изкарах така, колата вървеше, но в ниските обороти я нямаше никаква направо забиваше предницата като й дам газ.
С малко помощ се сдобих с точния дросел и пълна инсталация за мотора. Веднага щом ми остана свободно време, махнахаме моното и сложихме новата инжекция и приключихме с работата по двигателя или поне така се надявах...


Тъй като мотора преди е бил с газово имах проблеми със запушени дюзи. Колата работеше на 3 цилиндъра, прекъсваше, нямаше мощност и т.н. Закарах дюзите на ултразвук и чудо, направо замърка и най-сетне успях да усетя резултата от смяната на двигателя. Нямаше такъв кеф!
Естествено проблемите не спряха до тук... Оказа се, че са ми продали двигателя с всмукателен колектор от друг мотор на поло, който е с почти двойно по-тесни въздуховоди от този, който ми трябва, съответно въздуха идва малко и колата се дави...
След доста дълго търсене се сдобих с точния всмукателен колектор и вървенето на колата се подобри значително. И общо взето като изключим смяната на един температурен датчик, други промени по двигателния отсек, до момента няма.
Между временно се занимавах с някои по-скоро козметични промени по колата.
Джантите претърпяха пребоядисване:








Преди лака:


И вече на колата:


При положение, че не бях боядисвал със спрей преди това, смятам, че доста добре се получиха.
Също така смених мигачите с бели такива, на снимките се виждат.
Задните калници бяха разширени с около 2см. всеки, тъй като гумите опираха.
Смених и таблото, тъй като оригиналното беше с часовник, а това което монтирах си имаше оборотомер:


Един тест на магистралата:

Нямам претенции да съм много добър "раЦер", просто исках да я тествам колко може.

И малко random снимки:







"Леко" мръсна:



Със зимните гуми и натовaрена с хора :


И малко офф-роуд:




Това е до момента. Замислил съм доста неща по-колата, но трябват време, а и пари. Като цяло имам намерение след време да преименувам темата на: "The rusty kombi"

Поздрави









[ Редактирано вторник 07 юни 2011 - 16:19:18 ]
Най-отгоре
garfild
вторник 07 юни 2011 - 14:26:41
Регистриран потребител #326
съобщения: 492
Ставаме секта
Kакъв е размера на гумите? Мислил ли си да полираш джантите ?

[ Редактирано вторник 07 юни 2011 - 14:27:43 ]

Най-отгоре
BukTop
вторник 07 юни 2011 - 15:54:09
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Размера на гумите е 175/60/13.
Джаните мислих да ги полирам, но като свалих боята и видях в какво състояние е алуминия, се отказах.
Най-отгоре
Chris
вторник 07 юни 2011 - 16:29:04
Регистриран потребител #1
съобщения: 3972
Добре дошъл Хубава количка имаш. Джантите искат в калниците, ако ме разбираш на къде бия (окачване). А пък по-натам може и по-широки...
Носят на тормоз малките комбита, затова винаги съм ги харесвал

Най-отгоре
BukTop
вторник 07 юни 2011 - 16:51:50
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Окачването е сток в момента, но ако ще се променя нещо по него, то колата ще отива нагоре, а не надолу. За това, за което ми трябва, в много случаи ниската кола, означава да нямам кола. Ще стане нещо като Cross поло
Преди време си търсих широки джанти 13", но може да се каже, че почти нямаше оферти или бяха прекалено скъпи и за сега съм ги оставил на заден план.
Най-отгоре
Chris
вторник 07 юни 2011 - 17:09:08
Регистриран потребител #1
съобщения: 3972
BukTop написа ...

Окачването е сток в момента, но ако ще се променя нещо по него, то колата ще отива нагоре, а не надолу. За това, за което ми трябва, в много случаи ниската кола, означава да нямам кола. Ще стане нещо като Cross поло
Преди време си търсих широки джанти 13", но може да се каже, че почти нямаше оферти или бяха прекалено скъпи и за сега съм ги оставил на заден план.


С това "нагоре" веднага спечели симпатиите на Тони (stormsven) Виж неговата кола
А за широки 13-ки... може да пробваш с разширени железни джанти... ще изглежда супер

Най-отгоре
garfild
вторник 07 юни 2011 - 17:12:30
Регистриран потребител #326
съобщения: 492
И аз искам такива гуми Колко ти излязоха? И да не съм офф: защо не сложиш фланци същата работа е като джанти с малко ет ще докара стойка! Също щом си решил да го правиш стил "Кънтри", дигни само задните пружини с едни втулки забравих какъв беше диаметъра, но съм го правил.

Най-отгоре
BukTop
вторник 07 юни 2011 - 20:27:14
Регистриран потребител #368
съобщения: 2003
Знам я темата за Зомби Хънтъра, много е як!
Железарките също не съм ги изключил като вариант, но в момента джантите са на заден план.

Гумите ми излязоха доста евтино. Намерих ги 2ра ръка, но на около 500-600км за 200лв. 4те. Иначе нови, тоя размер рядко са под 100лв. за бройка...
А за повдигането смятам, както казваш, втулки. Евентуално по-високи пружини и има едни ладови тампони, които се слагат на самата пружина и не й позволяват да се свива много.

В четвъртък ще ходя да купувам един преден капак и ще се ръждясва.
Най-отгоре
Escape
сряда 08 юни 2011 - 00:37:57
Регистриран потребител #124
съобщения: 156
Добре дошъл и от мен колега ПОздравления за Поло-то. Аз когато купих мойто бях много скептично настроен, но сега съм много доволен от него, за тези пари е идеалната градска кола за мен, много пъргаво и маневрено. Със здраве да си я караш и само да те радва ! Очаквам с нетърпение новости по Поло-тата Ви колеги!

Най-отгоре
Tony
сряда 08 юни 2011 - 12:41:37
Регистриран потребител #4
съобщения: 2851
garfild написа ...

И аз искам такива гуми Колко ти излязоха? И да не съм офф: защо не сложиш фланци същата работа е като джанти с малко ет ще докара стойка! Също щом си решил да го правиш стил "Кънтри", дигни само задните пружини с едни втулки забравих какъв беше диаметъра, но съм го правил.


А така. Ще е супер повдигнато. Преди време коментирахме и във рат луук идеята за повдигнатите ратове. Има доста хляб в нея. Свлечени коли до земята много... . Супер си го намислил. А на тва поло как ше му отива една клиновидна дигната форма.... ммммм

висете отпуснато
Най-отгоре
Отиди на страница  1 2 3 ... 35 36 37 »  

Иди:     Най-отгоре

Публикувайте тази тема: rss 0.92 Публикувайте тази тема: rss 2.0 Публикувайте тази тема: RDF
Powered by e107 Forum System
Онлайн
Гости: 5
Регистрирани: 0
На тази странница: 1
Регистрирани: 1693, най-новият: NerazumR
Търси HOODRIDE-BG